Pentru a 11-a oara consecutiv, cititorii germani ai lastauto omnibus, trans aktuell si FERNFAHRER au ales DKV Euro Service drept cel mai bun brand la categoria carduri de carburanti. Ceremonia oficiala de premiere a avut loc pe 11 iunie 2015 la centrul de evenimente GOLDBERG[WERK] din Fellbach (de langa Stuttgart).
„Suntem mandri ca am fost alesi castigatori ai acestei competitii”, a declarat Ulrich Wolter, Director de Marketing DKV. „Faptul ca am adus premiul inapoi in Ratingen inca o data, anul acesta, ne confirma ca suntem pe drumul cel bun cu analiza noastra de 360 de grade si trebuie sa mergem mai departe cu aceasta strategie.”
Analiza evalueaza continuu si optimizeaza toate punctele de legatura dintre DKV si clientii sai, fiind utilizata pentru prima data in 2013.
Peste 10.000 de cititori interesati de aceasta industrie au participat la sondajul de opinie desfasurat impreuna cu DEKRA. Cititorii si-au spus parerile despre brandurile ale caror produse i-au impresionat, in cadrul a 22 de categorii.